Om knabstrup-skole.dk

Domænet knabstrup-skole.dk har førhen været benyttet som hjemmeside for Knabstrup Skole, Skolevej 37, 4440 Mørkøv. I dag finder du dog Enhedsinstitution Knabstrup på hjemmeside adressen https://knabstrupskole.dk/, hvor du kan finde alle relevante informationer om skolen.

Denne hjemmeside er ikke længere relateret til Knabstrup Skole. Og du kan derfor heller ikke længere finde information om skolen og dens virke på denne side.

Istedet bruges Knabstrup Skoles gamle hjemmeside til generel information og artikler af almen bred karakter og interesse.

På knabstrup-skole.dk bestræber vi os på at levere letforståelig og læsevenlig information på dansk for et bredt udsnit af befolkningen. Vores information tager ofte udgangspunkt i helt almindelige hverdagshændelser samt spændende udpluk af information fra internettet.

Vi tager gerne imod input og gode idéer. Og du er derfor velkommen til at benytte vores kontaktformular, hvis du gerne vil i kontakt med os: Kontakt knabstrup-skole.dk

Velkommen til knabstrup-skole.dk – vi håber du nyder opholdet!